Uppesittar kväll

Tv4:as uppesittarkväll är kanske inte det roligaste tvprogrammet i världen, men farmor och farfar brukar köpa bingolotter till oss och då måste man ju se om man vinner något. Men som vanligt så missade vi första bingot. Fast det är ganska kul när kändisarna ska läsa upp sina rim på olika julklappar. Jag är ganska dålig på att rimma men ibland så kommer jag på något. Igår t.ex. när jag och Yassan stod i en bajslång kö. Det var inte precis kul. Och då kom vi på att om man ska skicka brevpapper till någon så kan rimmet vara.

Jag ger det här till dig,
Så kan du skicka tillbaka det till mig!

Det kanske inte är världens bästa rim men det var ett som jag kom på.

     Många spännande gäster i Bingolottos uppesittarkväll.

Ha det bra och God Jul!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

Din e-mail <3: (publiceras ej)

Har du någon blogg? <3:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0