Måndag

Idag har jag varit med Sara hemma hos mig. Vi spelade Wii och Monopol. I skolan var det inte så kul, eller det var helt okej men det finns ju roligare. :P Fattar du? Nej, det gör inte jag heller. Men man kan väl säga att det var okej. På fredag får vi jullov, gud vad skönt det ska bli.


Igår skrev jag att jag skulle titta på första säsongen av Desperate Hosewifes. Och det gjorde jag. Eller jag såg bara första avsnittet. Men det var jättebra. Idag har jag sett andra. Det var också bra. Den är väldigt olik fjärde säsongen, men inte på ett dåligt sätt utan på ett bra. Det vore ju inte så kul om alla säsonger var likadana. : )

Det kommer nog gå några dagar innan jag utser Veckans Blogg. Det finns så många bra bloggar och jag har så himla svårt att bestämma mig för en speciell. Har du en blogg som du vill glänsa lite extra med? Kan du inte skriva i en kommentar vad den heter så kanske den blir Veckans Blogg. Lycka till!

POK


Kommentarer
Vad heter du då?: Karin

hum, det tekniska är inte min starka sida.. du bör skriva det du skrev till mig nu fast skicka det i ett mail till [email protected]

2008-12-15 @ 20:48:35
Har du någon blogg?: http://karinolofsson.se
Vad heter du då?: Caritata

Wii är så kewl! :*

2008-12-15 @ 21:23:43
Har du någon blogg?: http://minicookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

Din e-mail <3: (publiceras ej)

Har du någon blogg? <3:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0