Klänningstävling

Tänkte ha en klänningstävling. Eller vad man nu ska kalla det. Jag kommer lägga ut bilder på kändisar som har snygga klänningar på sig och sen får du genom en kommentar rösta på den som du tycker är snyggast.

                                                                   
                                            Här har vi söta Hillary Duff i en silvrig klänning. Vill du rösta på henne? Gör det då. 

                                                   
                                                     Och här har vi Ashley Tisdale i en böljande vit klänning. Visst är hon fin!

                                           
                                                           Häftiga Amanda i en kort svart klänning. Så snyggt!

                                                               
                           Eva Longoria är en kändis som jag verkligen gillar. Här har vi henne i en snygg klänning.
                                            
                                     Och till sist, min idol, Taylor Momsen i en underbar ljust rosa klänning.

Sätt i gång att rösta. Tävlingen kommer förmodlingen hålla på till nyårsafton. Ni läsare som röstar lägg gärna in eran bloggadress (om du har någon blogg), för jag vill gärna ha tips till Veckans Blogg. Just det jag måste ju utse Veckans Blogg den här veckan också. Det kommer snart. 
                                                                                                 POK


                                                              

Kommentarer
Vad heter du då?: Hej

Jag rostar pa Amanda

2008-12-27 @ 09:44:38
Har du någon blogg?: http://Www.hejhej.glögg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

Din e-mail <3: (publiceras ej)

Har du någon blogg? <3:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0