Igår: Lördag

Igår hade jag en massa saker att göra. Klockan 10 hämtade Yassan mig och vi åkte till teatern. Där tränade, tränade och tränade vi jättemycket eftersom vi senare under dagen skulle spela upp Operation Tomtefar.
Vi gick till Mcdonalds och åt. Vi ville hellre äta något på ett fik men vi hade inte så lång tid på oss.
När klockan var halv två spelade vi upp Operation Tomtefar och det gick bra.
Sen kunde vi åka hem om vi ville, men jag och Yassan vill såklart se de andra grupperna när dem spelade upp sina teatrar. Så vi stannade och tittade på Bellman, Blomman, Baby och Bruden och Sanna, Sanna. Klockan fyra åkte vi hem till Yassan och bytte om. Tilda fyller år snart och vi firade henne. Alla skulle vara utklädda till troll. =)
Sen kom jag hem vid nio och då tittade jag på tv lite och åt frukt. Sen var det dags att sova.
Allt det gjorde jag igår. Jag var hur trött som helst efter teatern och sen skulle jag på fest... men det gick så bra så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

Din e-mail <3: (publiceras ej)

Har du någon blogg? <3:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0